company news

« Back

SОpharmacy е любимата марка на българите в категория „Собствени марки“ 2019-07-26

SOpharmacy е любимата марка на българите в категория „Собствени марки“ в конкурса „Му Love Marks”. Потребителите избраха и ексклузивния за аптеки SОpharmacy швейцарски премиум бранд Skincode, който зае трето място в категория „Дермо и медицинска козметика“. 

Гласуването за любима марка премина в три етапа. На финалния трети, продуктите на аптеки SOpharmacy спечелиха 29% от потребителските гласове и изпревариха с повече от 5% две от най-големите търговски вериги за бързооборотни стоки в България.

Ексклузивното портфолио на аптеки SOpharmacy се състои от 9 бранда, сред които попада и собствената марка. Тази селекция от специално подбрани продукти за здравословен живот, козметика и ежедневна грижа, може да се намери само в аптеките на SOpharmacy. 

През 2017 г. иновативната концепция аптеки представи и първата си линия собствени продукти Essentials. Днес, само 2 години по-късно, собственото портфолио на SOpharmacy включва както продукти за ежедневна грижа, така и билкови бонбони и кремове, хранителни добавки и тинктури. 

„Тази награда е най-голямото признание за нас, защото идва от нашите потребители. Като иновативна концепция аптеки амбицията ни е да бъдем пионери като предложим най-добрата услуга на българския клиент. Затова за нас е приоритет да предлагаме ексклузивни и собствени брандове с безкомпромисно съчетание на качество и цена. Продуктите с марка SOpharmacy са създадени с много вдъхновение и грижа към клиента и се радвам, че нашите потребители усещат и оценяват любовта и професионалното отношение, които влагаме в тях“ – споделя Валерия Видулова, Директор Ритейл в Софарма Трейдинг и Управител на аптеки SOpharmacy.

„My Love Marks” е единствената по рода си потребителска класация в България. Тази година в нея се включиха над 40 000 потребители. В първия етап те отсяха своите 6 топ марки, а до третия – сведоха избора си до 3-те най-обичани от тях бранда.