обръщение

От създаването си досега, Софарма Трейдинг неизменно е сред най-големите български компании.

През 2010 г. компанята беше класирана на първо място в сектора "Фармация" от престижната класация Топ 100 на в-к Капитал.

През 2009 г. Софарма Трейдинг заема 33-то място, а през 2010 г. е класирана 32-ра сред Топ 100 компании.

Днес Софарма Трейдинг  предлага на своите клиенти разнообразие от близо 10 000 артикула и качествена дистрибуционна услуга посредством своя автопарк от над 130 транспортни средства.

Софарма Трейдинг предоставя 100% национално покритие чрез модерните си складови бази в 5 от най-големите български градове -  София, Пловдив, Варна, Велико Търново и Бургас. Стратегическото разположение на дистрибуционните центрове позволява достъп до всяка точка на страната в рамките на 4 часа. В допълнение Софарма Трейдинг предлага на своите партньори - производители на фармацевтични продукти също и преддистрбуционни услуги, предоставящи разнообразни логистични решения по вноса, съхранението и дистрибуцията на стока до крайни клиенти.

Софарма Трейдинг все по-успешно налага и маркетира на българския пазар и портфолиото си от ексклузивни брандове. Компанията разшири и обхвата на продуктите, с които участва в процедури за обществени поръчки на медицински заведения. Освен лекарствените средства и медицинските консумативи, Софарма Трейдинг вече предлага и медицинска апаратура, и оборудване.

Основният резултат на изминалата година, отразяващ най-добре постиженията на компанията през 2011 г., е достигането на 447 млн. лв. продажби. Реализирането на 11% ръст спрямо предходната година в условията на повсеместен икономически спад, говори и за високото качество на работа на екипа ни, и за успешната стратегия за управление на компанията.

В основата на тази стабилност на нашите продажби в турбулентни времена, е традиционно устойчивото представяне на основните ни търговски дивизии за продажби на лекарства на аптечен и болничен пазар. Като залог за запазване на това поведение на постоянен ръст и за в бъдеще е стратегията ни за вертикална и хоризонтална диверсификация на портфолиото ни от продукти и услуги. През 2011 г. реализирахме няколко важни проекта, част от тази ни визия за бъдещо развитие.

И в бъдеще ще продължим да бъдем лидери в своя сектор, като заложим на това да бъдем пионери във въвеждането на най-добрите световни практики в България и като се фокусираме върху това, в което сме най-добри - да се грижим за нашите клиенти и партньори, спазвайки нашите обещания.

Димитър Димитров
Изпълнителен директор
Софарма Трейдинг АД