ритейл услуги

Последните тенденции в Европейски и световен мащаб, показват, че търговците на едро започват да предлагат собствени марки продукти, да развиват разнообразни здравни услуги и насочват усилията си към спечелване на крайния клиент. Следвайки тези тенденции през 2015 г. Софарма Трейдинг представи на пазара нова концепция аптеки под марката SOpharmacy.

Концепцията на новите аптеки е разработена с помощта на международни експерти и предлага съвременен подход в обслужването на здравните потребности като индивидуална професионална консултация, продуктово портфолио разположено в ясни категории и среда – открита и улесняваща търсенето и достъпа на пациентите.

В основната на концепцията SOpharmacy е изграждане на доверие с клиентите и пациентите до живот. Затова и професионалната консултация, давана от фармацевтите на бранда по редица дискомфортни състояния е съществен елемент от концепцията. SOpharmacy организира регулярно и различни активности, посветени на грижата за здравето, като част от световния здравен календар за профилактика на най-значимите заболявания за обществото.

SOpharmacy оперира в градовете София, Пловдив, Бургас, Кюстендил и Елин Пелин, като броя на обектите на бранда е 18. A  интернет потребителите могат да открият богатото разнообразие от продукти и промоционални предложения на бранда и във Farma.bg.