обслужване на клиенти

 
Отдел "Обслужване на клиенти" работи седем дни в седмицата и предоставя обратна връзка на всички клиентски запитвания, оплаквания и рекламации. Той обслужва напълно и администрирането на услугите, като подпомага дейността на търговския отдел.   
 
Обслужване на клиенти изследва клиентската удовлетвореност, приема и обработва сигнали, жалби и рекламации, поема следпродажбеното обслужване на клиентите, оказва техническа подкрепа при създаването на web-заявки, администрира автоматизираните услуги и не на последно място приема запитвания от настоящи и потенциални клиенти на компанията.
 
Център за обслужване на клиенти
 
Полезни връзки
Жълта Карта: бланка за попълване при регистриране на нежелана лекарствена реакция
Ръководство на потребителя за услугата за Компенсация от производител
Регистриране и администриране на  потребители на Web-заявка и Аптечен софтуер – PharmaStar
 
 

Файлове