ритейл услуги

През 2015 г. Софарма Трейдинг навлезе в ритейл сегмента на аптечен пазар, представяйки изцяло нова, иновативна концепция аптеки SOpharmacy. Това решение е логична крачка в развитието на диверсифицирания бизнес модел на Софарма Трейдинг, както е и в унисон с последните глобални тенденции на изграждане на интегрирани модели между търговци на едро, производители и аптеки.

SOpharmacy е концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да предложи съвременен подход в обслужването на здравните потребности на пациентите в България.

Мисията на SOpharmacy е да се превърне в доверен партньор в грижата за здравето до живот! Затова, сериозно внимание новата концепция аптеки обръща на ролята на фармацевта. В SOpharmacy той е консултант, готов да предостави професионален здравен съвет  и консултация по различни дискомфортни състояния – безсъние, стомашно-чревни проблеми и др. В допълнение, в обектите на бранда пациентите ще открият и широка гама от здравни услуги, сред които анализ на кожа и телесни мазнини, измерване на ходило и изработване на персонализирани стелки, др.

За максималния комфорт на клиентите се грижи и откритата и приветлива среда. В нея е разположено широкото портфолио от продукти на световно известни марки и нишови такива. В началото на 2017 г. SOpharmacy представи и собствен бранд продукти – за ежедневна грижа, хранителни добавки и билкови бонбони. Така, на ежемесечна база в обектите на бранда и в онлайн аптеката www.sopharmacy.bg могат да бъдат намерени над 1 000 промоционални предложения – рекордна цифра за българския пазар!



В края на  2017 г. към семейството на SOpharmacy се присъединиха и верига аптеки ФармаСтор. Така обектите на бранда към момента са 46 в градовете София, Пловдив, Бургас, Стара Загора, Сандански, Петрич, Кюстендил и Елин Пелин.Това нарежда SOpharmacy сред топ 5 на най-големите  вериги аптеки в България!


Повече информация на www.sopharmacy.bg